Reklama

Telefoniczna obsługa klienta

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA 24/7
Od 1 grudnia 2017, AGCO uruchomia dodatkową usługę PREMIUM dla posiadaczy ciągników Valtra.
Jest to telefoniczna obsługa klienta czynna 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Posiadacze ciągników Valtra dzwoniąc po numer +48 61 66 11 222 mogą zadawać dowolne pytania, czy
też zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące produktów i usług oferowanych przez sieć dealerską Valtry
„Telefoniczna obsługa klienta czynna całą dobę przez siedem dni w tygodniu to nasz kolejny krok mający
na celu podniesienie jakości oferowanych przez sieć dealerską Valtry usług. Dzięki możliwości kontaktu
telefonicznego chcemy jeszcze bardziej zbliżyć się do klienta i zacieśnić z nim więzi, aby czuł że może na
nas liczyć w każdej sytuacji. Jest to dla nas także nieoceniona możliwość poznania jego potrzeb oraz
opinii, które są dla nas tak niezwykle istotne”, skomentował Grzegorz Wawrzynkiewicz, Manager, Field
Service, Poland

Numer telefonu czynny jest 24 godziny na dobę, przez 365 dni w roku.



Kontakt:

AGCO Sp. z o.o.
ul. Poznańska 5
62-021 Paczkowo
tel. 61 662 90 50
e-mail: biuro@agcocorp.com
www.valtra.pl

Producent

AGCO Sp. z o.o.

Zobacz także

Zetor Traktor Zetor Crystal

Traktor Zetor Crystal - Robert Szewczyk o najnowszym produkcie firmy Zetor

więcej >>
Zetor Zetor Proxima 80 Power

z ładowaczem Zetor System ZL 46

więcej >>
AMG Landini Alpine Traktor Landini Alpine

Traktor Landini Alpine

więcej >>
Reklama
Reklama